Samonikle rastline so darilo narave (2.del)

Samonikle rastline so pomemben vir esencialnih snovi: vitaminov (A, D, E, K, B in C) in mineralov (natrija, kalija, železa, fosforja, bakra,...

Fižol – odlično živilo za zdravo prehrano

Stročji fižol ter čaj iz fižolovih luščin in cvetov zmanjšujejo količino sladkorja v krvi in v urinu za 30 do 40%.

Recept za fižolovo enolončnico s polnozrnatimi žličniki

Fižol vsebuje celo enkrat več beljakovin kakor žita. Bogat je tudi s prehranskimi vlakninami, škrobom, minerali in vitamini.

Čičerka - majhno zrno z velikim pomenom v prehrani

Glikemični indeks čičerke je nizek (med 28 in 32), zato jo priporočajo tudi v prehrani sladkornih bolnikov.

Recept za pizzo s čičeriko in zelenjavo

Čičerkina moka ne vsebuje glutena in je primerna za brezglutensko dieto.

Recepti za juhe po Kneippu

Poudarek je na sveže pripravljeni hrani in uporabi zelišč.

Arašidi - gastronomska posebnost

Med živili rastlinskega izvora imajo izrazito veliko koncentracijo hranil.

Recept za riževe rezance z zelenjavo in arašidi

Številne tradicionalne in moderne jedi pričajo, da so arašidi gastronomska posebnost, zlasti v državah, kjer jih gojijo.

Pomen glikemičnega indeksa v prehrani

Najverjetneje je že vsak izmed nas kdaj ob sladki pregrehi kot opravičilo uporabil padec sladkorja, kajne?